To Zoom παρουσιάζει ένα πιλοτικό πρόγραμμα διαφημίσεων, το οποίο θα εμφανίζει διαφημίσεις στους δωρεάν χρήστες του “βασικού” επιπέδου της. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι οι διαφημίσεις θα προωθήσουν επενδύσεις και θα της επιτρέψουν να συνεχίσει να παρέχει την πλατφόρμα της δωρεάν.
Οι χρήστες του βασικού επιπέδου θα βλέπουν διαφημίσεις μόνο εάν συμμετάσχουν σε μια σύσκεψη που φιλοξενείται από άλλο χρήστη του βασικού επιπέδου. Για την αρχική δοκιμή, οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται στη σελίδα του προγράμματος περιήγησης που βλέπουν οι χρήστες όταν τελειώνουν τη συνάντησή τους. Είναι πιθανό το Zoom να εμφανίζει διαφημίσεις σε άλλες περιοχές της διεπαφής χρήστη μόλις ολοκληρωθεί η αρχική δοκιμή (διεπαφή χρήστη, είναι το σύνολο των συστατικών ενός συστήματος το οποίο επιτρέπει αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ συστήματος και χρήστη) .
Ως μέρος του πιλοτικού αυτού προγράμματος, οι χρήστες του Zoom θα βλέπουν ένα banner στον ιστότοπo του Zoom, που παρέχει έναν σύνδεσμο προς το εργαλείο διαχείρισης cookies, έτσι ώστε να μπορούν να διαχειρίζονται ποιες διαφημίσεις θα εμφανίζονται. Το Zoom σημειώνει επίσης, ότι έχει ενημερώσει τη Δήλωση Απορρήτου για να καταστήσει σαφές ότι δεν θα χρησιμοποιήσει περιεχόμενο συσκέψεων, διαδικτυακών σεμιναρίων ή μηνυμάτων για σκοπούς μάρκετινγκ, προωθητικές ενέργειες ή διαφημιστικούς σκοπούς τρίτων.
Αν και η εταιρεία έχει καταστήσει σαφές ότι οι χρήστες δεν θα βλέπουν διαφημίσεις κατά τη διάρκεια συσκέψεων, αυτή η τελευταία κίνηση είναι μια σημαντική αλλαγή για το Zoom. Η δωρεάν βασική υπηρεσία της πλατφόρμας επιτρέπει στους χρήστες να φιλοξενούν ομαδικές συναντήσεις για έως και 40 λεπτά, γεγονός που επέτρεψε τη δημοτικότητα του Zoom να εκτοξευθεί στα ύψη εν μέσω της πανδημίας. Με αυτήν την τελευταία αλλαγή, το Zoom επιβάλλει έναν νέο περιορισμό στους δωρεάν βασικούς χρήστες του.
Η Janine Pelosi, επικεφαλής μάρκετινγκ του Zoom, περιγράφει σε μία ανάρτηση ιστολογίου: “Αυτή η αλλαγή διασφαλίζει ότι οι δωρεάν βασικοί χρήστες μας μπορούν να συνεχίσουν να συνδέονται με φίλους, οικογένεια και συναδέλφους μέσω της ίδιας ισχυρής πλατφόρμα που προσφέραμε πάντα”.
Η αλλαγή έρχεται καθώς το Zoom αφιέρωσε τον τελευταίο χρόνο στην εξέλιξη του πέρα από δημοφιλές εργαλείο τηλεδιάσκεψης. Νωρίτερα φέτος, η εταιρεία ξεκίνησε ένα ταμείο 100 εκατομμυρίων δολαρίων για επενδύσεις σε εταιρείες που κατασκευάζουν εφαρμογές βασισμένες στην πλατφόρμα της εταιρείας.
Όσον αφορά τις εξαγορές, η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα τα σχέδιά της να εξαγοράσει τη γερμανική startup Karlsruhe Information Technology Solutions ή εν συντομία “Kites”, για να φέρει στην πλατφόρμα της τη μετάφραση που βασίζεται στη μηχανική μάθηση σε πραγματικό χρόνο. Η Zoom είχε επίσης σχεδιάσει να εξαγοράσει την Five9, έναν κατασκευαστή λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών που βασίζεται σε cloud, αλλά η συμφωνία στη συνέχεια ακυρώθηκε.
Πηγή: techcrunch.com
Ονομάζομαι Ελένη Καρανάνου και είμαι φοιτήτρια στο τμήμα Κοινωνιολογίας του Παντείου πανεπιστημίου. Εθελοντικά είμαι μέλος στην προσβάσιμη πολυτροπική ηλεκτρονική βιβλιοθήκη για έντυπό- ανάπηρους αναγνώστες (AMELib) και είμαι μέλος του εργαστηρίου αστεακής εγκληματολογίας. Αυτόν τον καιρό πραγματοποιώ την πρακτική μου στο CSIi.