Διαδίκτυο

Online Delivery Super Market | Ήρθε για να μείνει;

Τα online delivery super markets έχουν μπει για τα καλά στην ζωή μας μετά την εμφάνιση του Covid-19. Σύμφωνα με την έρευνα της Convert Group που παρουσιάστηκε το 2021, τα στοιχεία προέρχονται από την ανάλυση των δεδομένων της πλατφόρμας της eRetail Audit.

Συγκριτικά με το 2020, καταγράφηκε αύξηση της τάξεως του 56%, με τη συνολική αξία των αγορών να φθάνει στα 255 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.. Σε σχέση με το 2019 τώρα, αυξήθηκε σε ποσοστό ρεκόρ της τάξεως του 467%.

 Οι μεγαλύτερες αυξήσεις:

  • +101%σε προϊόντα για κατοικίδια
  • +84%σε προϊόντα αρτοποιίας
  • +76%σε ποτά και αναψυκτικά
  • +75%σε καλλυντικά και είδη περιποίησης
  • +69%σε χαρτικά και είδη καθαρισμού
  • +68%σε φρέσκα τρόφιμα
  • +67%σε κατεψυγμένα τρόφιμα
  • +64%σε συσκευασμένα τρόφιμα 
  • +51%σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά

Τα φρέσκα τρόφιμα έφεραν ετήσιο ποσοστό πωλήσεων της τάξεως του 34%.

Κατά την διάρκεια του 2021, ο μέσος καταναλωτής αγόρασε περίπου 36,9 προϊόντα σε κάθε παραγγελία του, ξοδεύοντας €78,20, κατά προσέγγιση, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α..

Αυτό που παρατηρήθηκε έντονα είναι ότι αυξήθηκαν συνολικά οι παραγγελίες με μικρό αριθμό προϊόντων και με συχνότητα, ενώ μειώθηκαν οι μεγάλες παραγγελίες προϊόντων σε πιο μη συχνά χρονικά περιόδους. Μάλιστα πολλές παραγγελίες είναι συμπληρωματικές από τις αγορές στα φυσικά καταστήματα των super market.

Από desktops και laptops το 65% των παραγγελιών για τα online super market.

Τέλος, η Δευτέρα εξακολουθεί μέχρι και να αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για την διεξαγωγή των παραγγελιών, με τις ώρες 09:00-12:00 το πρωί να συγκεντρώνουν τις περισσότερες αγορές.

Έτσι, συμπεραίνουμε ότι οι ηλεκτρονικές αγορές super market που μπήκαν ξαφνικά στις ζωές μας.. ήρθαν για να μείνουν.