Chatbots, Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Τεχνητή Νοημοσύνη

Γνωρίστε την Cherry, έναν βοηθό αγορών με τεχνητή νοημοσύνη που σας επιτρέπει να ανακαλύψετε προϊόντα χρησιμοποιώντας στιγμιότυπα οθόνης ή εικόνες

Μεταφράζει η Καρολίνα Χριστοδούλου

Μία νέα εφαρμογή από μία νεοσύστατη εταιρεία ονομαζόμενη Cherry έχει στόχο να μεταμορφώσει την εμπειρία διαδικτυακών αγορών με τον βοηθό τεχνητής νοημοσύνης που επιτρέπει στους χρήστες να ανακαλύπτουν προϊόντα στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας απλώς ένα στιγμιότυπο οθόνης ή μία εικόνα. Η εφαρμογή Cherry βοηθά τους χρήστες να βρουν προϊόντα που έχουν δει τυχαία κατά την περιήγηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή τα οποία έχουν δει στην πραγματική ζωή.

Η εταιρεία ιδρύθηκε από τον Ryan Kim, μηχανικό λογισμικού με 20 χρόνια εμπειρίας στο οικοσύστημα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Πριν ιδρύσει την εταιρεία, ο Kim βοήθησε στη δημιουργία περίπου 30 διαδικτυακών καταστημάτων για νεοσύστατες επιχειρήσεις και μεγαλύτερες εταιρείες.

“Το κίνητρό μου για τη δημιουργία της Cherry προήλθε από μία προσωπική απογοήτευση με τη χρονοβόρα διαδικασία εύρεσης και σύγκρισης προϊόντων στο διαδίκτυο” , δήλωσε ο Kim. “Ήθελα να αξιοποιήσω την τεχνογνωσία μου, για να αναπτύξω ένα εργαλείο που απλοποιεί την ανακάλυψη και τη σύγκριση προϊόντων , διευκολύνοντας τους χρήστες να βρουν αυτό που αναζητούν γρήγορα και αποτελεσματικά”.

Για παράδειγμα τα άτομα μπορεί να αναζητούν ένα συγκεκριμένο ρούχο σε ένα φυσικό κατάστημα, αλλά να συνειδητοποιούν ότι πωλείται πολύ ακριβά. Θα μπορούν να το τραβήξουν μια φωτογραφία και να προσπαθήσουν να βρουν κάτι παρόμοιο στο διαδίκτυο σε φθηνότερη τιμή χρησιμοποιώντας την Cherry. 

Η υποκειμενική τεχνολογία AI της Cherry αξιοποιεί τις δυνατότητες τόσο της Google όσο και της Bing (που υποστηρίζεται από την OpenAI) για την απόξεση δεδομένων απευθείας στη συσκευή των χρηστών.

Αν και οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν παρόμοια στοιχεία σε υπηρεσίες όπως το Google Lens, o Kim ισχυρίζεται ότι η Cherry ξεχωρίζει από άλλες υπηρεσίες , επιτρέποντας στους χρήστες να ταξινομούν τα αποτελέσματα κατά τιμή, να προσθέτουν σελιδοδείκτες σε προϊόντα και να κοιτάζουν το ιστορικό αναζήτησης εικόνων για να επιστρέψουν στα προϊόντα. Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν επίσης να μοιράζονται τα αποτελέσματα αναζήτησής τους με τους φίλους τους ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η Cherry αναπτύσσει επίσης επί του παρόντος ένα σύστημα πόντων ανταμοιβής που θα επιτρέπει στους χρήστες να κερδίζουν πόντους, καθώς κάνουν αναζήτηση και να τους εξαργυρώνουν για αποκλειστικές προσφορές από επωνυμίες.

“Ενώ το Google Lens προσφέρει γενικές δυνατότητες αναζήτησης βάσει εικόνας, η Cherry είναι ειδικά προσαρμοσμένη για την εμπειρία αγορών” , ανέφερε ο Kim. “Η εφαρμογή μας παρέχει αποτελέσματα με την ίδια ταχύτητα και ακρίβεια όπως η Google, αλλά επεκτείνουμε την εμβέλεια μας ενσωματώνοντας πρόσθετους φακούς , συμπεριλαμβανομένης του Bing Visual Search, για να προσφέρουμε ένα ευρύτερο φάσμα αποτελεσμάτων αναζήτησης.”

Η Cherry βρίσκεται ακόμα στα αρχικά στάδια απόκτησης χρηστών και αυτή τη στιγμή έχει περίπου 5.000 χρήστες. Η εταιρεία στοχεύει σε νέους χρήστες βοηθώντας τους να βρουν τα καλύτερα προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες και τους προϋπολογισμούς τους.

Όσον αφορά το μέλλον, η Cherry επικεντρώνεται στην επέκταση της βάσης χρηστών της, στην ενοποίηση με διαδικτυακούς εμπόρους λιανικής πώλησης και στην εισαγωγή εξατομικευμένων συστάσεων αγορών προκειμένου να «επιλέγει» τα καλύτερα προϊόντα για τους χρήστες της. Η εταιρεία διερευνά επίσης ευκαιρίες συνεργασίας με επωνυμίες για αποκλειστικές προσφορές και προσφορές.

Η εφαρμογή Cherry είναι διαθέσιμη σε iOS και Android.

Πηγή:

techcrunch.com