Απάτες, Διαδίκτυο, Κοινωνία, Μη κατηγοριοποιημένο

Προσοχή Όσον Αφορά Τις Ηλεκτρονικές Κρατήσεις Καταλυμάτων!

Γράφει η Τζωρτζίνα Σπόρου

 

Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί μια αυξανόμενη τάση για τους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση διαμονής μέσω διαδικτυακών πλατφορμών. Φαίνεται ότι υπάρχει και σε κάποιο βαθμό μια εξέχουσα προτίμηση να πραγματοποιούνται κρατήσεις προς άλλους τύπους καταλυμάτων, εκτός από αυτούς των ξενοδοχείων. Στην διαδικασία των ταξιδιωτικών κρατήσεων που περιέχει πολλαπλές επιλογές θα πρέπει να έχει κανείς τον νου του και να έχει υπόψη του ότι χρειάζεται προσοχή, για να τακτοποιηθούν όλα χωρίς να προκύψει κάποιο αποτέλεσμα απογοήτευσης.

Ψάχνοντας ένα οικονομικό μέρος να μείνει ο ταξιδιώτης, μπορεί να πέσει θύμα από πολλές απόψεις. Ενώ με την επιλογή που κάνει μπορεί να πιστεύει πως έχει γλιτώσει χρήματα, είναι πιθανόν να του έχει ξεφύγει η πιθανότητα ότι ο ιδιοκτήτης έχει παραποιήσει την παρουσίαση του καταλύματος. Μερικές φορές οι προσδοκίες μας δεν ικανοποιούνται και καταλήγουμε να είμαστε πολύ απογοητευμένοι με την εμπειρία μας. Γι’ αυτό θέλει προσοχή με το τρόπο που κινείται κανείς προς την απόφαση του, γιατί δεν ξέρει ποτέ τι μπορεί να κρύβεται πίσω από την παρουσίαση καταλυμάτων από ιδιοκτήτες σπιτιών και διαμερισμάτων, ιδιώτες, καθώς και από αυτούς που θεωρούνται επιχειρηματίες.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές σχετικά με το πώς να αποφύγετε οποιαδήποτε απογοήτευση ή επιπλοκές που μπορεί να προκύψουν με την κράτηση της διαμονής σας:

 βεβαιωθείτε ότι υπάρχουν κριτικές για το κατάλυμα που σκέφτεστε να κάνετε κράτηση και διαβάστε τις καλά για να δημιουργήσετε τη δική σας γνώμη.

 σιγουρευτείτε ότι οι όροι και οι προϋποθέσεις της πολιτικής κρατήσεων επιτρέπουν την ακύρωση της κράτησής σας χωρίς να χάσετε χρήματα, ή άλλον τρόπο για να αποτρέψετε την πλήρη απώλεια των εξόδων της κράτησής σας ξεκαθαρίζοντας τον τρόπο της αποζημίωσης.

 μέσα στα χαρακτηριστικά του δωματίου/ διαμερίσματος/ σπιτιού πρέπει να γίνεται γνωστό και το μέγεθος του χώρου του στην περιγραφή, γιατί στις φωτογραφίες μπορεί να φαίνεται άνετος ο χώρος ενώ στην πραγματικότητα να είναι ασφυκτικά μικρός.

 περαιτέρω, οι φωτογραφίες μπορεί να είναι παραπλανητικές, καθώς μπορεί να παρουσιάζουν τα καταλύματα ως πολύ καθαρά και καλοδιατηρημένα, μόνο να για να ανακαλύψει κανείς πως είναι βρώμικα και κακοσυντηρημένα. Aν πρόκειται για δωμάτιο, μάθετε πώς είναι τοποθετημένο σε σχέση με το διπλανό του δωμάτιο.

 επιβεβαιώστε αν θα ενοικιάζετε ένα ολόκληρο διαμέρισμα, σπίτι, ή μόνο ένα δωμάτιο (για να ξέρετε τι να περιμένετε)

 στην περιγραφή του καταλύματος θα πρέπει να υποδεικνύεται καθαρά η τοποθεσία του καθώς και όλες οι διαθέσιμες εγκαταστάσεις. Nα αποφεύγετε καταλύματα που δεν είναι κεντρικά, δεν είναι κοντά σε συγκοινωνίες, και δεν έχουν κοντινά αξιοθέατα. Σε τέτοιες περιπτώσεις η ασφάλεια των πεζών τείνει να είναι ένα ζήτημα και γίνεται δύσκολο να μετακινηθεί κανείς. Θα ήταν ιδανικό το κατάλυμα να βρίσκεται σε περιοχή με εύκολη πρόσβαση προς το κέντρο και σημεία ενδιαφέροντος και αναψυχής.

 αφού δεν είναι συνήθως δυνατόν να γίνει μία προεπισκόπηση του καταλύματος πριν το κλείσετε, πάντα βοηθάει αν γνωρίζετε κάποιον προσωπικά που έχει μείνει στο συγκεκριμένο μέρος και να έμεινε ικανοποιημένος/η κατά την διάρκεια της διαμονής του/της

 όταν το κατάλυμα περιγράφεται με ένα υπερβολικά επαινετικό τρόπο, προσέξτε για τυχόν παραπλάνηση

 να αποφεύγετε να επικοινωνείτε απευθείας με τον ιδιοκτήτη σχετικά με την κράτηση. Για απαντήσεις όλων των ερωτήσεών σας, επικοινωνείτε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης μέσω ηλεκτρονική διεύθυνσης ή τηλεφωνικώς, ανάλογα με της πληροφορίες που θα βρείτε στον ιστότοπο της πλατφόρμας.

Εν κατακλείδι, μην κάνετε κράτηση καταλύματος με βάση μια παρόρμηση, αλλά ρίξτε μια προσεκτική ματιά σε όλα τα στοιχεία, ζυγίστε τα υπέρ και τα κατά, ρωτήστε για πράγματα για τα οποία δεν είστε σίγουροι. Μην ξεχάσετε να βοηθήσετε και άλλους να κάνουν τη σωστή επιλογή, παρέχοντας κριτικές στο διαδίκτυο μετά τη διαμονή σας.