Apps, Games

TikTok / Gaming: Προσθέθηκε αθόρυβα πάνω από μισή ντουζίνα μίνι-παιχνίδια στην εφαρμογη

Τις τελευταίες εβδομάδες, το TikTok ξεκίνησε δοκιμές προσφέροντας μια μικρή συλλογή από μίνι-παιχνίδια εντός της εφαρμογής του. Υπάρχουν εννέα διαθέσιμα παιχνίδια ως μέρος αυτής της πρωτοβουλίας, τα οποία μπορούν να προστεθούν σε ένα βίντεο πριν από τη μεταφόρτωσή του, χρησιμοποιώντας την επιλογή “Προσθήκη συνδέσμου” και επιλέγοντας “MiniGame”. Οι θεατές μπορούν να παίξουν ένα συνδεδεμένο παιχνίδι πατώντας τον σύνδεσμο που εμφανίζεται κάτω από το όνομα χρήστη του λογαριασμού κατά την αναπαραγωγή ενός βίντεο. Όταν παίζετε ένα παιχνίδι, υπάρχει η επιλογή να καταγράψετε το παιχνίδι και στη συνέχεια να το δημοσιεύσετε ως βιντεάκι στο TikTok.

Τα παιχνίδια βρίσκονται στο υπομενού «MiniGame» (αριστερά), το οποίο προσφέρει μια συλλογή εννέα παιχνιδιών προς εισαγωγή (κέντρο). Στη συνέχεια, εμφανίζεται ένας σύνδεσμος προς ένα παιχνίδι στο τελικό βίντεο (δεξιά). Τα εννέα παιχνίδια αναπτύσσονται από πολλά στούντιο παιχνιδιών τρίτων, σύμφωνα με το TechCrunch , συμπεριλαμβανομένων των Vodoo, Nitro Games, FRVR, Aim Lab και Lotum. 

Το TikTok σχεδιάζει να κάνει μια «μεγάλη ώθηση» στο gaming. Η υπηρεσία πιστεύεται ότι ερευνά την περιοχή ως ένα τρόπο να ενθαρρύνει τους χρήστες να περνούν περισσότερο χρόνο στην εφαρμογή και να αυξήσουν τα διαφημιστικά της έσοδα. Κανένα από τα τρέχοντα παιχνίδια δεν φαίνεται να περιέχει διαφημίσεις ή να προσφέρει αγορές εντός εφαρμογής, δύο κοινές μεθόδους δημιουργίας εσόδων από παιχνίδια για κινητά. 

Το TikTok είναι απλώς η πιο πρόσφατη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που μπορείτε να εξερευνήσετε χρησιμοποιώντας παιχνίδια ως τρόπο αύξησης της αφοσίωσης. Στην αρχή της ιστορίας του, το Facebook φλέρταρε τους προγραμματιστές εφαρμογών να δημιουργήσουν παιχνίδια και άλλες υπηρεσίες στην πλατφόρμα του, τις οποίες χρησιμοποίησε η Zynga για να δημιουργήσει ένα από τα πιο δημοφιλή κοινωνικά παιχνίδια όλων των εποχών, με τη μορφή του FarmVille. Ακόμη και το Νetflix προσπαθεί να χρησιμοποιήσει τα παιχνίδια ως τρόπο για να προσφέρει μεγαλύτερη αξία στους συνδρομητές του. 

Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης της ByteDance δεν είναι άγνωστη στα παιχνίδια. Τα παιχνίδια μπορούν να παίζονται μέσω της κινεζικής έκδοσης της εφαρμογής (Douyin) από το 2019 και επιτρέπει ήδη στους χρήστες να μεταδίδουν ζωντανά παιχνίδια που παίζονται αλλού. Τον περασμένο Νοέμβριο, ανακοίνωσε μια συμφωνία με τη Zynga για να φέρει ένα παιχνίδι που ονομάζεται Disco Loco 3D αποκλειστικά στο TikTok (αν και, προκαλώντας σύγχυση, αυτό το παιχνίδι βρίσκεται εκτός της νέας ενότητας “MiniGame” του μενού “Προσθήκη συνδέσμου”) και από αυτόν τον μήνα, προσφέρει επίσης ένα άλλο παιχνίδι που ονομάζεται Garden of Good. Αυτή η τελευταία κυκλοφορία υποδηλώνει ότι τα σχέδια της TikTok για gaming στην πλατφόρμα της είναι ακόμα μεγαλύτερα. 

 Πηγές:

https://www.theverge.com