Διαδίκτυο

Τα πιο συνηθισμένα σφάλματα ιστότοπου | Website Errors

Οι χρήστες Ιστού έχουν συνηθίσει να παρουσιάζονται με ένα μήνυμα σφάλματος HTTP, συνήθως όταν μια σελίδα στην οποία προσπαθούν να αποκτήσουν πρόσβαση αποτυγχάνει να φορτώσει σωστά. Για να προσδιορίσετε γιατί λάβατε ένα μήνυμα σφάλματος και πώς να διορθώσετε το πρόβλημα, πρέπει να κατανοήσετε τι σημαίνουν οι διάφοροι κωδικοί σφάλματος.

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη σφαλμάτων ιστότοπου και σε καθένα εκχωρείται ένας τριψήφιος κωδικός κατάστασης HTTP. Οι κωδικοί σφαλμάτων που είναι πιο πιθανό να δείτε είναι αυτοί στην περιοχή 400-499, που υποδεικνύουν σφάλμα στην πλευρά του χρήστη (το πρόγραμμα περιήγησης ιστού) και αυτοί στην περιοχή 500-599, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα στην πλευρά του διακομιστή. Παρακάτω περιγράφονται τα πιο συνηθισμένα σφάλματα που μπορεί να συναντήσετε κατά την περιήγηση στο Διαδίκτυο.

  • Σφάλμα 400: Κακό αίτημα. Το 400 είναι ένα γενικό σφάλμα που λαμβάνετε όταν ο διακομιστής δεν μπορεί να κατανοήσει το αίτημα από το πρόγραμμα περιήγησης, είτε επειδή δεν στάλθηκε σωστά είτε επειδή ήταν κατεστραμμένο στην πορεία. Ένα σφάλμα 400, μπορεί να οφείλεται σε διάφορους παράγοντες, όπως η κακή σύνδεση στο διαδίκτυο, πρόβλημα αποθήκευσης στην προσωρινή μνήμη ή δυσλειτουργία του προγράμματος περιήγησης. Ελέγξτε τη σύνδεση και τις ρυθμίσεις σας, διαγράψτε την προσωρινή μνήμη, ανοίξτε ένα διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης και δοκιμάστε ξανά.
  • Σφάλμα 401: Απαιτείται εξουσιοδότηση. Το σφάλμα 401 παρουσιάζεται όταν προσπαθείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε μια ιστοσελίδα που απαιτεί κωδικό πρόσβασης. Δεν υπάρχει λύση για αυτό εκτός από την απόκτηση κωδικού πρόσβασης μέσω των κατάλληλων καναλιών.
  • Σφάλμα 403: Απαγορευμένο. Όταν προσπαθείτε να φορτώσετε μια ιστοσελίδα στην οποία δεν έχετε άδεια πρόσβασης, θα λάβετε ένα σφάλμα 403. Συνήθως, η λήψη αυτού του σφάλματος σημαίνει ότι έχετε εισάγει μια διεύθυνση URL ή κάνατε κλικ σε έναν σύνδεσμο που πηγαίνει σε μια σελίδα που έχει ρυθμιστεί με δικαιώματα πρόσβασης, που σημαίνει ότι πρέπει να έχετε λογαριασμό ή κάποιο άλλο είδος εξουσιοδότησης για να αποκτήσετε πρόσβαση στη σελίδα. Δοκιμάστε να μεταβείτε στην αρχική σελίδα του ιστότοπου και να μεταβείτε στην επιθυμητή τοποθεσία από εκεί, ελέγχοντας εάν η εγγραφή λογαριασμού είναι μια επιλογή.
  • Σφάλμα 404: Δεν βρέθηκε. Ένα σφάλμα 404 υποδεικνύει ότι ο διακομιστής δεν μπορεί να βρει τη σελίδα που αναζητάτε. Με αυτό το σφάλμα, οι πιθανότητες είναι ότι η διεύθυνση URL έχει εισαχθεί λανθασμένα, επομένως, ελέγξτε ξανά την ορθογραφία, τη στίξη και το επίθημα (.com, .net, .org, κ.λπ.) του ονόματος τομέα και δοκιμάστε ξανά.
  • Σφάλμα 405: Η μέθοδος δεν επιτρέπεται. Το σφάλμα 405 είναι λιγότερο συνηθισμένο και ορίζεται λιγότερο εύκολα από ορισμένα άλλα. Βασικά, ένα σφάλμα 405 σημαίνει ότι ο διακομιστής κατανοεί τι ζητά το πρόγραμμα περιήγησης ιστού, αλλά αρνείται να εκπληρώσει το αίτημα. Ένα σφάλμα 405 μπορεί να είναι αποτέλεσμα σφάλματος στον κώδικα του ιστότοπου ή λανθασμένης ανακατεύθυνσης.
  • Σφάλμα 500: Εσωτερικό σφάλμα διακομιστή. Το 500 είναι το πιο συνηθισμένο σφάλμα διακομιστή και, όπως το 400, είναι ένας γενικός κώδικας που υποδεικνύει ένα απροσδιόριστο πρόβλημα. Κάθε φορά που ένας διακομιστής αντιμετωπίζει μια δυσκολία που τον εμποδίζει να εκπληρώσει ένα αίτημα και το ζήτημα δεν περιγράφεται από τους άλλους διαθέσιμους κωδικούς διακομιστή, ο διακομιστής δημιουργεί ένα σφάλμα 500. Δοκιμάστε να φορτώσετε ξανά τη σελίδα, να καθαρίσετε την προσωρινή μνήμη, να διαγράψετε τα cookies και να επανεκκινήσετε το πρόγραμμα περιήγησης.
  • Σφάλμα 503: Μη διαθέσιμη υπηρεσία. Ένα σφάλμα 503 υποδεικνύει ότι ο διακομιστής web δεν μπορεί να επεξεργαστεί το αίτημα. Όταν λαμβάνετε ένα σφάλμα 503, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι ο διακομιστής τελεί υπό συντήρηση ή είναι υπερφορτωμένος με αιτήματα. Η καλύτερη προσέγγιση με το σφάλμα 503 είναι να προσπαθήσετε ξανά αργότερα.

Πηγή:  websolutions.com