COVID-19, Εκπαίδευση

Η τριτοβάθμια εκπαίδευση κατά τη διάρκεια του COVID – 19

Η πανδημία επηρέασε την καθημερινότητα όλων σε πολλούς τομείς. Ένας από αυτούς είναι ο εκπαιδευτικός τομέας, και πιο συγκεκριμένα η τριτοβάθμια εκπαίδευση. Τα δια ζώσης μαθήματα χρειάστηκε να λάβουν τέλος, με σκοπό την έναρξη των διαδικτυακών μαθημάτων. Υπήρξε γρήγορη ολοκλήρωση, από τους αρμόδιους, του ψηφιακού μετασχηματισμού και της αδιάκοπης επικοινωνίας.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας υπήρξε μεγάλη αναταραχή στην εκπαιδευτική επικοινωνία. Παρόλα αυτά, η διαδικτυακή μάθηση κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος της πανδημίας, προοδεύει και καθιστά εύκολη την εκπαίδευση στο διαδίκτυο.

Η ύπαρξη της πανδημίας COVID-19 έπαιξε σημαντικό ρόλο στην αναδιαμόρφωση της εκπαίδευσης και περισσότερο της τριτοβάθμιας, αφού υπήρξαν περιοχές, όπως η Αφρική, που σχεδόν εξ ολοκλήρου πραγματοποιούσαν τα μαθήματα μόνο δια ζώσης και προέκυψε μεγάλη αναστάτωση. Η τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν έχει περιθώρια να μείνει πίσω στη μαθησιακή εξέλιξη. Συνεχώς υπάρχει εξέλιξη σε όλους τους εργασιακούς τομείς και η τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν είναι ωφέλιμο να μένει στάσιμη. Πιο συγκεκριμένα, ο κίνδυνο παύσης της μάθησης μπορεί να επηρεάσει δραματικά την παγκόσμια οικονομία.

Έρευνες δείχνουν ότι το ισοδύναμο του ενός τρίτου χαμένης σχολικής χρονιάς μπορεί να κοστίσει σε μια χώρα το 1.5% του ΑΕΠ της για τον υπόλοιπο αιώνα. Με τον περιορισμό των δια ζώσης συναντήσεων και την δύσκολη μετακίνηση, η τεχνολογία αποτελεί πολύ σημαντικό επίτευγμα για την επίλυση της μαθησιακής αναπλήρωσης. Το σημαντικότερο βήμα είναι η ένταξη των μαθημάτων στον διαδίκτυο, ώστε να υπάρχει πλήρη πρόσβαση στους μαθητές να μελετήσουν όλο το υλικό χωρίς δυσκολία.

Επιπλέον, το Πανεπιστήμιο Unicaf το οποίο είναι διαπιστευμένο από το Βρετανικό Συμβούλιο Διαπίστευσης ως Ανεξάρτητος Πάροχος Ανώτατης Εκπαίδευσης, όπως και πολλά άλλα επέτρεψαν στα ΑΕΙ να ξαναρχίσουν τα μαθήματα το συντομότερο, με σκοπό να αποφευχθεί η καθυστέρηση των προθεσμιών και η δημιουργία εκκρεμοτήτων για τους μαθητές. Παρόλα αυτά, αυτή η διαδικτυακή λύση για την διεξαγωγή των μαθημάτων δίνει στους μαθητές την δυνατότητα να ξαναμελετήσουν το υλικό οποιαδήποτε στιγμή εκείνοι επιθυμούν.

Επί προσθέτως, το 90% των Αφρικανών φοιτητών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης συμφωνούν ότι ο συνδυασμός διαδικτυακής και δια ζώσης μάθησης είναι ισάξιο με μια πλήρως προσωπική εμπειρία εκμάθησης. Για παράδειγμα, η ηχογράφηση δια ζώσης διαλέξεων για μετάδοση σε μαθητές εξ αποστάσεως, όχι μόνο καθιστά προσβάσιμο το εκπαιδευτικό υλικό σε όσους δεν μπορούν να παρακολουθήσουν, αλλά βελτιώνει επίσης τη μαθησιακή εμπειρία για όσους θέλουν να επανεξετάσουν βασικά θέματα μετά τη διάλεξη. Οι δυνατότητες είναι ατελείωτες όσον αφορά την υιοθέτηση της ψηφιακής μάθησης.