Ανθρώπινες Σχέσεις, Ψυχική υγεία

Πώς να βοηθήσω τον εαυτό μου από το ψυχικό τραύμα

Κοινοποιήστε το άρθρο:

Από την Πόλυ Κεφάλα,

Είναι δύσκολο να επιβιώσεις από έντονα βιώματα που σου έχουν προκαλέσει ψυχικό πόνο, από καταστάσεις που μπορεί να διήρκησαν χρόνια μπορεί όμως και λίγα λεπτά ώστε κάποιος να έζησε μέσα στη «φωτιά», δεν είναι όμως ακατόρθωτο ώστε να βγει κάποιος από αυτό το Γολγοθά. Αυτές οι τραυματικές εμπειρίες μπορεί να λειτουργήσουν ως ευκαιρία ώστε να συνειδητοποιήσουμε τι πραγματικά θέλουμε από τη ζωή. Σε δύσκολες περιπτώσεις η θεραπεία λειτουργεί αποτελεσματικά στο άτομο αφού στοχεύει στην απελευθέρωση αρνητικών σκέψεων και συνάμα συναισθημάτων που τον εγκλωβίζουν στο τραύμα.

  • Μην ρωτάς τον εαυτό σου γιατί σε μένα; Αλλά δες τι μπορείς να κάνεις από εδώ και πέρα.
  • Μην κάνεις αποφυγή των συναισθημάτων και όλων όσων βίωσες, η αποφυγή διαιωνίζει το πρόβλημα, σημασία έχει να αποδεχτείς και να αναγνωρίσεις τα δυσάρεστα συναισθήματα.
  • Μην παραμελείς τον εαυτό σου, είναι σημαντικό να τον αγαπάς και να τον φροντίζεις κάνοντας πράγματα που εσύ επιθυμείς.
  • Βρες ένα ασφαλές πλαίσιο για εσένα ώστε να μπορείς να επικοινωνήσεις αυτά που νιώθεις, αυτά που βίωσες και τι σκέψεις κάνεις.
  • Μην νιώθεις ενοχή και ντροπή, πολλές φορές το να συμβεί κάτι είναι πέρα από τον έλεγχο τον δικό μας.
  • Η συγχώρεση είναι κάτι που το κάνουμε για εμάς και όχι για τους άλλους, αυτό μας βοηθά στο να φύγει από μέσα μας θυμός από άτομα που μας έβλαψαν στο παρελθόν.

Η ζωή είναι ένας αγώνας, άλλοτε με ευχάριστα και άλλοτε με δυσάρεστα, υπάρχουν φορές που δεν μπορούμε να αλλάξουμε αυτό που μας συνέβη, όμως πρέπει να αποφασίσουμε πως θέλουμε να ζήσουμε από εδώ και στο εξής.

Κοινοποιήστε το άρθρο:
The following two tabs change content below.

CSIi News

Ένας από τους σκοπούς του CSI Institute είναι η άμεση, έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση όλων των πολιτών. Πάντα κοντά σας για ενημέρωση και επαγρύπνηση.