Apps, Press, Social Media, Διαδικτυακός Εθισμός, Έρευνες, Έφηβος

Το Instagram θα αρχίσει να απομακρύνει τους εφήβους από το περιεχόμενο στο οποίο περιηγούνται συνεχώς

Σκοπός του είναι να εμποδίσει τους εφήβους να ασχοληθούν με ένα συγκεκριμένο θέμα.

Αφού το Instagram ανακοίνωσε μια νέα πρωτοβουλία με σκοπό να «ωθήσει» τους έφηβους χρήστες να απομακρυνθούν από επιβλαβές περιεχόμενο πέρυσι, η πλατφόρμα λέει ότι θα κυκλοφορήσει επιτέλους τη δυνατότητα στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, τον Καναδά, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία. Εάν ένας έφηβος αφιερώνει πολύ χρόνο στη σελίδα Εξερεύνηση του Instagram κοιτάζοντας αναρτήσεις με συγκεκριμένο θέμα, η πλατφόρμα θα εμφανίσει μια ειδοποίηση που θα του προτείνει να κοιτάξει άλλους τύπους αναρτήσεων.

Το Instagram λέει ότι η δυνατότητα «έχει σχεδιαστεί για να ενθαρρύνει τους εφήβους να ανακαλύψουν κάτι νέο και αποκλείει ορισμένα θέματα που μπορεί να σχετίζονται με τη σύγκριση εμφάνισης». Όπως φαίνεται σε μια εικόνα της λειτουργίας, οι χρήστες θα λάβουν μια ειδοποίηση που τους ζητά να «Επιλέξουν τι θα εξερευνήσουν στη συνέχεια» με μια ποικιλία αναρτήσεων από τις οποίες μπορούν να επιλέξουν. Το πάτημα σε μια ανάρτηση θα επιτρέψει στους χρήστες να κάνουν κύλιση σε μια διαφορετική ροή περιεχομένου που δεν σχετίζεται με το θέμα που εξέταζε προηγουμένως ο έφηβος.

Μια εξωτερική μελέτη που επικαλείται το Instagram δείχνει ότι το 58,2 τοις εκατό των ερωτηθέντων «συμφώνησαν ή συμφώνησαν απόλυτα ότι οι ωθήσεις έκαναν καλύτερη την εμπειρία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βοηθώντας τους να προσέχουν περισσότερο τον χρόνο τους στην πλατφόρμα». Το Instagram λέει ότι η δική του δοκιμή του χαρακτηριστικού δείχνει μια παρόμοια τάση – σε μια περίοδο μιας εβδομάδας, το Instagram είδε έναν στους πέντε χρήστες να αλλάζουν θέματα όταν έλαβαν μια ώθηση.

«Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι οι άνθρωποι αισθάνονται καλά για τον χρόνο που περνούν στο Instagram… Αυτός είναι ένας τρόπος να το ενθαρρύνουμε απαλά», είπε ο Άνταμ Μοσέρι, ο επικεφαλής του Instagram, σε συνέντευξή του στο CBS Mornings . “Ανεξάρτητα από το θέμα στο οποίο εμβαθύνετε, εάν εμβαθύνετε ιδιαίτερα, σας ενημερώνουμε και προτείνουμε κάποια άλλα θέματα.”

Οι χρήστες θα λαμβάνουν ωθήσεις ανεξάρτητα από το θέμα που κάνουν κύλιση, επιβλαβές ή όχι. «Η ειδοποίηση εμφανίζεται μετά από κύλιση σε οποιοδήποτε θέμα για πολλές διαδοχικές αναρτήσεις», εξήγησε η εκπρόσωπος του Instagram Liza Crenshaw σε μια δήλωση που εστάλη μέσω email στο The Verge . “Όμως, αυτό που περιλαμβάνουμε στις συστάσεις για το τι πρέπει να αλλάξουμε εξαιρεί περιεχόμενο που μπορεί να σχετίζεται με σύγκριση εμφάνισης.”

Το Instagram εργάζεται επίσης για να φέρει τη λειτουργία Take a Break, η οποία ενθαρρύνει τους εφήβους να περνούν χρόνο εκτός Instagram , στο Reels με πιο διαδραστικό τρόπο. Οι υπενθυμίσεις δοκιμών της πλατφόρμας για την ενεργοποίηση της δυνατότητας Take a Break εάν ένας έφηβος κάνει κύλιση στους κυλίνδρους για λίγο — οι υπενθυμίσεις θα εμφανίζουν τροχούς από δημιουργούς, συμπεριλαμβανομένων των @foodwithsoy , @abraxaxs και @mayasideas , υποδηλώνοντας ότι μπορεί να εμφανίζονται σύμφωνα με άλλους κυλίνδρους και όχι ως ξεχωριστή ειδοποίηση. Αυτήν τη στιγμή δοκιμάζει τη δυνατότητα στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, τον Καναδά, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία και σχεδιάζει να την κυκλοφορήσει ευρέως «αργότερα αυτό το καλοκαίρι».

Τέλος, το Instagram κάνει ορισμένες προσαρμογές στους υπάρχοντες γονικούς ελέγχους του . Η πλατφόρμα θα επιτρέπει πλέον στους γονείς να στέλνουν προσκλήσεις στα παιδιά τους ζητώντας να αποκτήσουν πρόσβαση στα εργαλεία γονικής επίβλεψης, κάτι που μόνο οι έφηβοι μπορούσαν να ξεκινήσουν στο παρελθόν. Οι γονείς μπορούν επίσης να δουν πληροφορίες σχετικά με τους τύπους αναρτήσεων ή λογαριασμών που αναφέρει το παιδί τους, καθώς και να αποκτήσουν περισσότερο έλεγχο στον χρόνο που αφιερώνει ο έφηβός τους στο Instagram.

Το Instagram αντιμετώπισε έντονες επικρίσεις αφού ο πληροφοριοδότης του Facebook, Φράνσις Χάουγκεν , παρουσίασε μια σειρά από έγγραφα που διέρρευσαν, τα οποία έχουν γίνει γνωστά ως «Τα έγγραφα του Facebook». Εσωτερική έρευνα που διέρρευσε υποδηλώνει ότι η μητρική εταιρεία του Instagram, το Facebook (τώρα Meta), γνωρίζει τον αρνητικό αντίκτυπο που έχει στους νεαρούς χρήστες – ειδικά στις έφηβες που συνεχώς περιηγούνται στις εικόνες ανθρώπων με «ιδανικό» σώμα. Ενώ ορισμένοι έφηβοι ανέφεραν ότι αισθάνονται «εθισμένοι» στο Instagram στις εσωτερικές μελέτες, άλλοι είπαν ότι επιδείνωσε το άγχος και τα προβλήματα με την εικόνα του σώματός τους.

Πηγή: theverge.com