Social Media, Διαδίκτυο

Snapchat: Ξεπέρασε τους 750 εκατομμύρια χρήστες

Η παγκόσμια πλατφόρμα Snapchat πραγματοποίησε την Ημέρα Επενδυτών για το 2023.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Snapchat Inc., Evan Spiegel, σε ανακοίνωσή του δήλωσε ότι:

«Η εφαρμογή μέσων κοινωνικής δικτύωσης έφτασε πάνω από 750 εκατομμύρια εγγραφές χρηστών το μήνα. »

Σύμφωνα με την ίδια την εταιρία, η πλατφόρμα ξεπέρασε το ορόσημο των 600 εκατομμυρίων χρηστών μηνιαίως το 2022. Αυτό σημαίνει 25% αύξηση σε έναν περίπου χρόνο. Αν και το Snapchat δεν φτάνει τα νούμερα χρηστών άλλων social media platforms, όπως το Facebook, το οποίο “μετράει” αυτή τη στιγμή 2 δισεκατομμύρια active users σε καθημερινή βάση. Μάλιστα, εκτιμήσεις κάνουν λόγο ότι δεν αποκλείεται να σπάσει και το φράγμα του 1 δις. χρηστών.

Επιπλέον, η εφαρμογή χρησιμοποιείται κυρίως στο ηλικιακό GROUP από 13 μέχρι 34 ετών σε περισσότερες από 20 χώρες στον κόσμο. Το Snapchat δημοσιεύει τακτικά τους ημερήσιους αριθμούς ενεργών χρηστών στις τριμηνιαίες ενημερώσεις του – αυτή τη στιγμή ανέρχεται σε 375 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, αλλά οι μηνιαίοι αριθμοί παρέχουν περισσότερη προοπτική για την ανάπτυξη και την παρουσία της εφαρμογής, η οποία τώρα βλέπει ακριβώς διπλάσια τον ημερήσιο αριθμό χρηστών του συνολικά.

Από τη μία πλευρά, αυτό σημαίνει ότι το Snap δεν είναι τόσο αναγκαίο, όσο κάποιες άλλες εφαρμογές. Το Facebook, για παράδειγμα, το 67% των συνολικών χρηστών του επιστρέφουν στην εφαρμογή κάθε μέρα, σε αντίθεση με το 50% του Snapchat. Αυτό μπορεί να μην είναι μεγάλο θέμα, αλλά δεδομένου του τρόπου με τον οποίο το Snapchat χρησιμοποιείται για πιο οικεία μηνύματα, είναι ενδιαφέρον ότι η καθημερινή χρήση του δεν είναι τόσο υψηλή.

To Snapchat έχει σταθερή πορεία στην Βόρεια Αμερική, ενώ η Ευρώπη πρόσθεσε 4 εκατομμύρια περισσότερους ημερήσιους ενεργούς χρήστες. Εκεί που έχει σημειώσει όμως την μεγαλύτερη ανάπτυξη είναι η χώρα της Ινδίας, καθώς έχει πλέον πάνω από 147 εκατομμύρια χρήστες.

Ωστόσο, τα 750 εκατομμύρια χρήστες είναι ένα μεγάλο ορόσημο και αξίζει να σημειωθεί ότι το Snapchat, εξακολουθεί να κερδίζει δυναμική, να επεκτείνεται και να συνεχίσει να διατηρείται σε καλή θέση, καθώς αναπτύσσει και πιο εξελιγμένες τεχνολογίες, όπως προηγμένα εργαλεία AR και νεότερες εμπειρίες αγορών στην εφαρμογή.

Πηγές: