Video games, Διαδίκτυο

Υπάρχει μέλλον για τους Gamers στο Facebook;

Γράφει η Μαρία- Αικατερίνη Τσορμπατζόγλου, φοιτήτρια Ψυχολογίας

Το Facebook ανακοίνωσε την Τρίτη , ότι σταματά τη λειτουργία ανεξάρτητης εφαρμογής Gaming αυτό το διάστημα. Η εφαρμογή για video gamers και streamers, που ανταγωνίζεται το Twitch το οποίο,υπάγεται στην Amazon, παύει πλέον να λειτουργεί στις 28 Οκτωβρίου, σύμφωνα με δημοσιευμένη ανακοίνωση της εφαρμογής την Τρίτη. Από εκείνο το χρονικό διάστημα, η εφαρμογή των παιχνιδιών του Facebook για τα λογισμικά iOS και Android, δεν θα υπάρχει πλέον στα αντίστοιχα καταστήματα εφαρμογών.

“Θέλουμε να εκφράσουμε τις ειλικρινείς ευχαριστίες μας σε όλους για ό,τι έχετε κάνει για να δημιουργήσετε μια ακμάζουσα κοινότητα για παίκτες και θαυμαστές από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε αυτή η εφαρμογή ”επισημαίνει το σημείωμα που υπογράφεται από την ομάδα ”The Facebook Gaming”. Μεταξύ άλλων τόνισε πως ”υπήρξε πραγματική προσπάθεια υπό την καθοδήγηση της κοινότητας να φέρουμε νέες δυνατότητες Gaming στο Facebook.

Αργότερα, ένας εκπρόσωπος της μητρικής του Facebook, Meta, επιβεβαίωσε την είδηση σε δήλωση στο CNN Business την Τρίτη , αλλά διαβεβαίωσε παρόλα αυτά πως τα άτομα, θα έχουν την δυνατότητα να βρουν games , live stramings αλλά και άλλες ομάδες με παίκτες στην κεντρική εφαρμογή του Facebook. 

Το gaming στο Facebook, ξεκίνησε το 2018 με την ελπίδα για τεράστιες δυνατότητες να αξιοποιήσει μεγάλο αριθμό του κοινού από τα κοινωνικά δίκτυα. Παρά το γεγονός πως προσέλκυσε το ενδιαφέρον αρκετών δημοφιλών streamers από ανταγωνιστές όπως το Twitch μέσω κερδοφόρων συμβολαίων, τελικά δυσκολεύτηκε να διαχειριστεί τον ”ανταγωνιστικό” πόλεμο ροής των βιντεοπαιχνιδιών. Η Microsoft έκλεισε με παρόμοιοι τρόπο την ανταγωνιστική πλατφόρμα ”gaming” ζωντανής ροής, Mixer , τον Ιούλιο του 2020.

Το Facebook Gaming αντιπροσώπευε μόλις το 7,9% της αγοράς για παρακολούθηση, το δεύτερο τρίμηνο του 2022, σύμφωνα με έρευνα του κλάδου που δημοσιεύθηκε από το StreamLabs. Το Twitch κυριάρχησε στο μερίδιο αγοράς με περίπου 76,7% των ωρών παρακολούθησης, ενώ το Gaming Live στο Youtube αντιπροσώπευε μόλις το 15,4%.

Πηγές:

edition.cnn.com

www.theguardian.com