Μη κατηγοριοποιημένο

The Game: To dating sim που έχει μετατραπεί σε απόλυτη φρίκη

Είναι Παρασκευή βράδυ. Είσαι μια νέα γυναίκα και μπαίνοντας σε ένα μπαρ προσπαθείς να βρεις τους φίλους σου. Ξαφνικά ένας άγνωστος άνδρας σε πλησιάζει και σε τραβάει προς το μέρος του και σου λέει ‘ΓΥΡΝΑ. Είναι διαταγή. Ενώ προσπαθείς να ξεφύγεις εκείνος προσποιείται τον θλιμμένο και προσπαθεί να σε αναγκάσει να τον ακολουθήσεις είτε σε σπρώχνοντάς σε μέσα σε ένα ταξί, είτε στο διαμέρισμά του, ακόμα και ενώ εσύ αντιστέκεσαι.

Αυτό είναι το ‘The Game’. Το ‘The Game’ είναι ένα dating sim που έχει μετατραπεί σε φρίκη, καθώς απεικονίζει τον ‘ρομαντισμό’ μέσα από την οπτική των ‘pick-up artists’, μια επικερδή, αλλά συναισθηματικά ρηχή κοινότητα στην οποία άνδρες με χειριστικό χαρακτήρα καθοδηγούν τους άλλους πώς να πείσουν γυναίκες να κάνουν σεξ μαζί τους με κάθε τρόπο. Σε ένα κλασικό dating sim εμφανίζεται μια σειρά από ενδιαφέροντα και επιλέγεις τι σου αρέσει πιο πολύ. Στο ‘The Game’ δεν έχει σημασία τι θες. Αντί για αυτό σου παρουσιάζονται αρκετοί άνδρες οι οποίοι είναι πρόθυμοι να κάνουν πολλά προκειμένου να σε ρίξουν στο κρεβάτι, ο καθένας από τους οποίους βασίζεται σε έναν άνθρωπο που τους καθοδηγεί στην πραγματικότητα ανάλογα με το τι προσέγγιση επιθυμεί ο καθένας να εφαρμόσει.

Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν από την εφημερίδα The Guardian η δημιουργός του εν λόγω παιχνιδιού Angela Washko υποστήριξε πως ‘το παιχνίδι αυτό σχεδιάστηκε προκειμένου να  σε αποσυντονίσει και να μειώσει την πιθανότητα κάποιο άτομο να απωθήσει αυτόν που θα προσπαθήσει να τον αποπλανήσει, αφού αυτός παίζει με τις ανασφάλειες του ατόμου κάνοντας το «όχι» να μοιάζει με παράλογη απάντηση’.

Η Washko άρχισε να εκδηλώνει το ενδιαφέρον της για τους pick-up artists μέσα από την ενασχόλησή της με το παιχνίδι World of Warcraft, όταν έκανε κάποιες συζητήσεις σχετικά με τη μεταχείριση των γυναικών παικτών και πώς θα μπορούσε η κοινότητα να γίνει πιο προσιτή για όλους. Κάποιοι από τους άνδρες με τους οποίους συνομίλησε την παρέπεμψαν σε αντίστοιχα βιβλία.

Κάθε αντίδραση ή μήνυμα που μπορεί να παρουσιαστεί στο ‘The Game’ από έναν ‘αρχηγό’ προέρχεται από αντίστοιχο βοηθητικό υλικό, όπως βίντεο ή βιβλία. Σύμφωνα με τη Washko, εάν αυτές οι ‘τακτικές αποπλάνησης’ οι οποίες στοχεύουν στο να υπάρχει συναίνεση μεταξύ των παικτών, φαίνονται ακραίες οφείλεται συνήθως στο ότι αυτές οι σκηνές είναι ορατές σε αυτούς  που είναι πρόθυμοι να πληρώσουν πολλά προκειμένου να έχουν πρόσβαση σε αυτές.

Σε κάθε περίπτωση το να θεωρεί κάποιος ότι μια γυναίκα είναι ένα αντικείμενο που μπορεί να ‘κερδίσει’ δεν είναι μόνο απάνθρωπο, αλλά και επικίνδυνο. Στην προκειμένη, στο ‘The Game’ το ‘όχι’ δεν εκλαμβάνεται ως όχι, αλλά σαν ένα ακόμα εμπόδιο το οποίο ο παίκτης πρέπει να ξεπεράσει για να νικήσει, ποντάροντας στις ανασφάλειες, τη γελοιοποίηση και τον ψυχολογικό εξαναγκασμό. Μετά από όλα αυτά, εάν μια γυναίκα απλά δεν ενδιαφέρεται για έναν άνδρα, τι μπορεί να σημαίνει για αυτόν να ‘κερδίσει το παιχνίδι’, αφού θα πρέπει να την αναγκάσει να κάνει κάτι που δε θέλει;