Τα τελευταία χρόνια, το Netflix παρουσίασε σπουδαία ανάπτυξη , με μια τιμή μετοχών που οι ανταγωνιστές της στον κλάδο της ψυχαγωγίας μπορούσαν μόνο να ονειρευτούν.
Ωστόσο, ο αυξανόμενος ανταγωνισμός από τις μεγάλες εταιρείες, των μέσων μαζικής ενημέρωσης και των τηλεπικοινωνιών, και η άνοδος των τιμών συνενώθηκαν για να βάλουν τον τεράστιο γίγαντα σε μια δύσκολη θέση.
“Θα χάσουν 10 εκατομμύρια συνδρομητές το 2020 εάν δεν βρουν μια εναλλακτική λύση από την τιμή των 13 δολαρίων το μήνα”, δήλωσε η Laura Martin , διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Needham & Co.
Αυτό μπορεί να έχει ήδη αρχίσει. Τον Ιούλιο, το Netflix ανέφερε ότι είχε χάσει 100.000 συνδρομητές στις ΗΠΑ το δεύτερο τρίμηνο του 2019, για το οποίο προέβλεπε κέρδος 300.000. Εάν το Netflix δεν μπορεί να διατηρήσει τη μοναδική δυναμική του, θα μπορούσε να αναγκαστεί να επαναξιολογήσει τον τρόπο με τον οποίο ξοδεύει τα χρήματά του.
Με 151 εκατομμύρια συνδρομητές στο δυναμικό του , δανείστηκε δισεκατομμύρια δολάρια για να χρηματοδοτήσει μια καμπάνια για να εμποδίσει τους καταναλωτές να ακυρώσουν τους λογαριασμούς τους.
Οι ανησυχίες για την ανάπτυξη καταγράφηκαν τον Ιούλιο, όταν η πτώση των συνδρομητών οδήγησε στην πτώση της τιμής των μετοχών κατά 10%. Οι μετοχές είναι πλέον κάτω από 30% οπότε μάλλον η τιμή των μετοχών θα συνεχίσει να μειώνεται .
Τέλος, υπεύθυνοι της εταιρίας δήλωσαν ότι ελπίζουν στη συμβολή 7 εκατομμυρίων νέων συνδρομητών το επόμενο τρίμηνο και οι προβλέψεις για τον επόμενο καιρό θα αποτελέσουν το επίκεντρο της έρευνας από επενδυτές και ανταγωνιστές.
Με πληροφορίες από nbc news

Κέλλυ Ιωάννου
