Ανθρώπινες Σχέσεις, Ψυχική υγεία

Στο μέλλον θα σας προσλαμβάνουν μέσω…chat

Η γενιά που γεννήθηκε από το 1997 και μετά αποτελεί μια ιδιαίτερη πρόκληση για τους εργοδότες.  Οι υποψήφιοι που κάνουν αίτηση για κάποια δουλειά, δεν ανταποκρίνονται ή ίσως ακόμη και δε λαμβάνουν τις κλήσεις ή τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που τους ζητούν για συνέντευξη.

Έτσι λοιπόν, οι ιδιοκτήτες καταστημάτων και οι υπεύθυνοι προσλήψεων άρχισαν να στέλνουν γραπτά μηνύματα στους αιτούντες για να προγραμματίζουν συνεντεύξεις. Το μεγαλύτερο ποσοστό υποψηφιότητας ανταποκρίθηκε.

Ωστόσο, η υποβολή γραπτών μηνυμάτων από τους υποψηφίους δημιούργησε μια νέα σειρά προβλημάτων. Δεν μπορούσαν εύκολα να παρακολουθήσουν τους υποψηφίους ή να μοιραστούν τις συνομιλίες γραπτών μηνυμάτων τους με τους διαχειριστές της μίσθωσης.

Έτσι δημιουργήθηκε μία πλατφόρμα συνέντευξης σε όλο τον κόσμο, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε οργανισμούς και προσωπικό πρόσληψης να συνδεθούν με περισσότερους υποψηφίους εργασίας.

Αφού ο υποψήφιος ολοκληρώσει την εφαρμογή (η οποία θα πρέπει να διαρκέσει λιγότερο από 5-15 λεπτά), οι υπεύθυνοι προσλήψεων μπορούν να αποφασίσουν αν θα προγραμματίσουν μια προσωπική ή τηλεφωνική συνέντευξη. Όταν οι υποψήφιοι ενδιαφέρονται μπορούν να ξεκινήσουν μια αμφίδρομη συζήτηση για να μάθουν περισσότερα σχετικά με τη θέση και να αξιολογήσουν εάν ο εργοδότης είναι κατάλληλος για αυτούς.

Πρέπει λοιπόν η γενιά αυτή να παρακολουθεί ενεργά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τα υπόλοιπα μηνύματα, εάν υποβάλουν αίτηση για δουλειά; Η απάντηση φυσικά  και είναι ναι.

Μπορούν οι υπεύθυνοι προσλήψεων να ελέγξουν πώς ανταποκρίνονται οι υποψήφιοι; Η απάντηση είναι όχι.

Με πληροφορίες από Inc