Social Media, Διαδίκτυο, Εκπαίδευση

Πώς γίνεται κανείς “verified” στο Instagram;

Αν και το μικρό μπλε «τικ» δίπλα από το όνομα κάποιου στο Instagram δε θα έπρεπε να προσδιορίζει την αξία του, φαίνεται πως συνεισφέρει στην πραγματοποίηση μεγαλύτερων προσφορών και ευκολότερων πωλήσεων. Σύμφωνα με το Instagram, το σημάδι αυτό είναι ένα εργαλείο που διευκολύνει τους ανθρώπους στην αναγνώριση του επίσημου λογαριασμού μιας δημόσιας φιγούρας ή μάρκας. Έτσι, επίσης, σηματοδοτείται η αυθεντικότητα του λογαριασμού.

Συχνά επικρατεί η αντίληψη πως το «σημαδεμένο» άτομο πρέπει να είναι δημοφιλές ή τουλάχιστον να ξέρει τι κάνει. Η απλή αυτή απάντηση δείχνει το τεράστιο κύρος που προσδίδεται στον λογαριασμό με τον τρόπο αυτό. Στη περίπτωση που έχει κανείς μια επιχείρηση ή φίρμα, το μπλε αυτό σημαδάκι αυξάνει κατακόρυφα την αξιοπιστία της ακόμη και ανάμεσα σε αγνώστους που δεν γνωρίζουν ακριβώς τι πραγματεύεται. Είναι χρήσιμο για οποιονδήποτε τομέα ασχολείται κανείς και δίνει ένα είδος δύναμης που πρέπει διαχειρίζεται υπεύθυνα καθώς οι πιθανοί συνεργάτες δείχνουν περισσότερη εμπιστοσύνη.

Πώς γίνεται κανείς “verified” στο Instagram;

Οι πιθανότητες επικύρωσης στο Instagram αυξάνονται εάν, μαζί με την υποβολή της αίτησης, έχει προηγηθεί η επικύρωση σε άλλες πλατφόρμες, όπως το Facebook ή το TikTok.

Έχει παρατηρηθεί πως μετά την επισημοποίηση του λογαριασμού, οι υποψήφιοι πελάτες έθεταν λιγότερες ερωτήσεις πριν οποιαδήποτε αγορά λόγω της αυξημένης εμπιστοσύνης προς την επιχείρηση.

Γιατί απορρίπτονται οι αιτήσεις για επικύρωση στο Instagram;

Ο επικεφαλής του Instagram Adam Mosseri εξήγησε πως η πλατφόρμα αποφασίζει για την επισημοποίηση κάποιου ανάλογα με το πόσο προβάλλεται κανείς στον τύπο. Με άλλα λόγια πρέπει κανείς να έχει έναν υγιή αριθμό έμπιστων πηγών που να μιλάνε για αυτόν. Όταν γίνεται η αίτηση, πρέπει να παραθέσει κανείς μέχρι πέντε άρθρα και άλλα προφίλ από μέσα κοινωνικής δικτύωσης που να αποδεικνύουν την αξιοπιστία αυτή. Εάν η αίτηση απορριφθεί, τότε είναι πιθανό να συνέβησαν τα εξής:

  • Αρχικά, ίσως να μην έχουν περάσει 30 ημέρες πριν να ξανά αιτηθεί κανείς την επικύρωση του μετά από μια απόρριψη.
  • Δεύτερον, ίσως να μην έχει προσθέσει ειδησεογραφικά άρθρα στα οποία παρουσιάζεται ο ίδιος. Ο τύπος είναι ο μεγαλύτερος παράγοντας στη διαδικασία αυτή και πρέπει να υπάρχει υλικό πριν την υποβολή της αίτησης.
  • Τέλος, ίσως να έχουν υποβληθεί άρθρα που να μην είναι αρκετά αξιόλογα και να βρίσκονται σε μικρότερες ιστοσελίδες και κανάλια. Όσο μεγαλύτερος ο τύπος, τόσο μεγαλύτερες οι πιθανότητες επικύρωσης. Είναι επίσης σημαντικό το άρθρο να σχετίζεται με το άτομο που αιτείται της επισημοποίησης του λογαριασμού του, κατά προτίμηση να βρίσκεται στον τίτλο του άρθρου.

Κάτι τόσο απλό φαίνεται πως γίνεται αντιληπτό με διαφορετικό τρόπο από τους χρήστες του Instagram. Η τυφλή αυτή υπακοή μπορεί ωστόσο να αποβεί μοιραία καθώς δεν νοείται να εξασφαλίζεται η απόλυτη εμπιστοσύνη μόνο με το σημάδι αυτό. Οποιοσδήποτε “επίσημος” λογαριασμός είναι σωστό να αντιμετωπίζεται όπως ακριβώς ένας “ανεπίσημος”, χωρίς διακρίσεις.

Πηγή: entrepreneur.com