Oι πιο κοινές απάτες στο Alibaba και πώς να τις αποφύγετε

Η Alibaba είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα B2B στον κόσμο για την αγορά προϊόντων. Μπορείτε να βρείτε προμηθευτές της Ασίας, αλλά και προμηθευτές που εδρεύουν στην Ευρώπη, την Αφρική, τη Βόρεια Αμερική κ.λπ. Ωστόσο, οι περισσότεροι αγοραστές φοβούνται ότι θα εξαπατηθούν κάνοντας αγορές από την συγκεκριμένη πλατφόρμα. Η αλήθεια είναι ότι έχουν σημειωθεί πολλές απάτες με συνηθέστερες τις παρακάτω.

Απάτη 1: Πώληση προϊόντων ακριβής μάρκας σε πολύ ελκυστική τιμή κάνοντας τους αγοραστές δύσκολο να αντισταθούν. Αυτή είναι η ευκολότερη απάτη της Αlibaba που μπορείτε να πέσετε. Οι άνθρωποι σκέφτονται ότι επώνυμα ηλεκτρονικά προϊόντα όπως iphones, playstations, κλπ. γίνονται στην Κίνα, επομένως οι τιμές θα είναι φθηνότερες εάν τα αγοράζουν από την Κίνα. Δυστυχώς, αυτές οι προσφορές για την Αlibaba με τόσο φτηνές τιμές είναι όλες απάτες, αν και ορισμένοι προμηθευτές ισχυρίζονται ότι είναι οι κατασκευαστές των εν λόγω επώνυμων προϊόντων.

Απάτη 2: Αύξηση τιμής στις παραγγελίες, μετά την προσφορά ανταγωνιστικής τιμής στην αρχή. Τα προϊόντα της Αlibaba έχουν τις τιμές σε πολύ χαμηλό επίπεδο για να προσελκύσουν πελάτες. Δεδομένου ότι η Alibaba είναι πλατφόρμα χονδρικής, μπορείτε να έχετε μια συγκεκριμένη τιμή μόνο αφού στείλετε την ερώτηση για την ποσότητα που θέλετε. Μερικοί προμηθευτές θα σας δώσουν μια πολύ ανταγωνιστική προσφορά για να σας προσελκύσουν να κάνετε την παραγγελία. Μόλις στείλετε την προκαταβολή αφού επιβεβαιώσετε όλες τις λεπτομέρειες για τη συσκευασία, τα δείγματα κ.λπ., θα σας ζητήσουν υψηλότερη τιμή. Αυτό είναι μάλλον σύνηθες , καθώς οι προμηθευτές γνωρίζουν ότι δεν πρόκειται να ξοδέψετε πολύ χρόνο για άλλες εναλλακτικές λύσεις.

Απάτη 3: Στέλνουν δείγματα υψηλής ποιότητας, αλλά τελικά οι μαζικές παραγγελίες είναι κακής ποιότητας. Αυτό δυστυχώς είναι κάτι που μπορεί να συμβεί σε πολλές περιπτώσεις. Χωρίς τις λεπτομέρειες της ποιότητας της παραγγελίας, δεν μπορείτε να πάρετε τα χρήματα σας πίσω, όταν υπάρχει διαφορά στην ποιότητα.

Απάτη 4: Χρησιμοποιούν πλαστά πιστοποιητικά για τα προϊόντα τους σύμφωνα με τους κανονισμούς της χώρας.  Πολλές φορές οι προμηθευτές υπόσχονται να στείλουν τα πιστοποιητικά μετά την παραγγελία. Ως αποτέλεσμα, τα εμπορεύματα θα μπλοκαριστούν κατά τη στιγμή του εκτελωνισμού και πιθανόν να πρέπει να πληρώσετε αρκετά χρήματα γι’ αυτό.

Απάτη 5: Αλλαγή προϊόντων χωρίς ειδοποίηση κατά την ώρα αποστολής! Για παράδειγμα, αν κάνετε μια παραγγελία για πουκάμισο 100% βαμβακιού, αφού φτάσει, αμέσως πάει κάτι λάθος με το υλικό – 80% βαμβάκι, 20% μίγμα πολυεστέρα, με τον προμηθευτή να υποστηρίζει πως τα προϊόντα είναι παρεμφερή και δεν θα επηρεάσουν τη χρήση!

Απάτη 6: Λένε ψέματα ότι δεν λαμβάνουν τα χρήματα της παραγγελίας. Όπως δείχνει η ιστορία, αφού στείλετε χρήματα, μπορούν να ισχυριστούν ότι δεν τα έλαβαν για διάφορους λόγους, ζητώντας σας να ακυρώσετε την παραγγελία και στη συνέχεια να κάνετε μια νέα πληρωμή στον τραπεζικό τους λογαριασμό. Μόλις συμφωνήσετε, θα χάσετε όλες τις εγγυήσεις που παρέχει η διασφάλιση του εμπορίου, και κατά συνέπεια όλα σας τα χρήματα.

Απάτη 7: Ο πωλητής ζητάει  πληρωμή στον προσωπικό του λογαριασμό, υπόσχοντας έκπτωση στην παραγγελία. Τι πρέπει να κάνετε εάν συμβεί; Απευθυνθείτε και μιλήστε αμέσως με τον διευθυντή ή τον ιδιοκτήτη της εταιρείας, αναφέρετε το ζήτημα και ζητήστε να φροντίσουν για την παραγγελία σας.

Απάτη 8: Εισβολή χάκερ στην πλατφόρμα. Απαντάνε στον πελάτη ότι ο τραπεζικός λογαριασμός έχει αλλάξει, ζητώντας του να στείλει χρήματα σε άλλο λογαριασμό. Κατά συνέπεια ο πελάτης χάνει όλα του τα χρήματα.

Απάτη 9: Κλέβουν τα χρήματά σας την ώρα της πληρωμής μέσω της Western Union.  Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούμε να δούμε το MoneyGram ή την Western Union τόσο ασφαλή όσο το Paypal ή το Alipay Escrow, παρόλο που ο παραλήπτης χρειάζεται αριθμό αναφοράς για να πάρει χρήματα.

Απάτη 10: Μόλις λάβουν τα χρήματα γίνονται καπνός! Προκειμένου να αποφευχθεί μια τέτοια απάτη, θα ήταν καλό να χρησιμοποιήσετε τη διασφάλιση του εμπορίου για να αντιμετωπίσετε τους κακούς προμηθευτές ή να επιλέξετε επαληθευμένο προμηθευτή με χρόνια καλών συναλλαγών, όπου τα πράγματα θα είναι μάλλον καλύτερα.

Απάτη 11: Ζητάνε υψηλότερη τιμή χρησιμοποιώντας διάφορους λόγους και απειλούν να μην παραδώσουν τα αγαθά. Για παράδειγμα, ο προμηθευτής μπορεί να πει ότι η τιμή των πρώτων υλών έχει αυξηθεί πολύ μετά την αρχική προσφορά σε χαμηλή τιμή, επομένως θα πρέπει να αλλάξει την τιμή, ειδικά σε περιόδους έντονης κινητικότητας της αγοράς, όπως τα Χριστούγεννα..

Με πληροφορίες από jing sourcing

2019-07-07T10:36:34+00:00