Apps, Tech Review, Τεχνολογία

Πώς ο αλγόριθμος του Spotify γνωρίζει ακριβώς τι θέλετε να ακούσετε

Η Spotify κάνει ό, τι μπορεί για να σας κάνει να ακούσετε περισσότερη μουσική.

Η εταιρεία έχει δημιουργήσει αλγορίθμους για να ρυθμίσει  την προσωπική σας αρχική οθόνη με επιμελημένες playlists όπως το Discover Weekly και συνεχίζει να πειραματίζεται με νέους τρόπους κατανόησης της μουσικής και το γιατί οι άνθρωποι ακούν ένα τραγούδι ή ένα είδος διαφορετικό από ένα άλλο.

Ενώ οι ανταγωνιστές όπως η Apple Music, η Amazon Prime Music και η Google Music βασίζονται σε ένα συνδυασμό αμειβόμενων ανθρώπων και λιστών αναπαραγωγής που δημιουργούνται από την κοινότητα, ο βασικός παράγοντας διαφοροποίησης του Spotify είναι το επίπεδο προσαρμογής και επέκτασης της μουσικής που προσφέρονται στους πελάτες.

Η Spotify πρέπει να συνεχίσει να αναπτύσσει αυτούς τους αλγόριθμους επειδή είναι ο μόνος τρόπος για να δημιουργήσει προσαρμοσμένες εμπειρίες ακρόασης για κάθε έναν από τους 200 εκατομμύρια χρήστες του . Καθώς η Spotify αγωνίζεται να αναπτύξει την επιχείρησή της, αυτός ο παράγοντας είναι ένας επιτακτικός λόγος για να εγγραφείτε στην υπηρεσία. Το καθήκον του συστήματος είναι να οργανώσει κάθε αρχική οθόνη με έναν εξατομικευμένο τρόπο για κάθε χρήστη. Αυτό περιλαμβάνει τα “ράφια” ή τις σειρές λιστών αναπαραγωγής, που έχουν ένα θέμα όπως “αγαπημένοι καλλιτέχνες” ή τη σειρά που εμφανίζονται τα playlists.

Λαμβάνεται υπόψη το ιστορικό ακρόασης, τα τραγούδια που έχετε παραλείψει, ποιες λίστες αναπαραγωγής έχετε κάνει, τη δραστηριότητά σας στις λειτουργίες της πλατφόρμας και ακόμα και την τοποθεσία σας.

Ολόκληρος ο σκοπός του συστήματος είναι να σας δώσει μουσική που το Spotify είναι σίγουρο ότι θα σας αρέσει, με βάση την τελευταία δραστηριότητα ακρόασης. Αλλά το Spotify πρέπει επίσης να σας ρίξει νέα, φρέσκια μουσική, ώστε να μην κολλήσετε ακούγοντας το ίδιο πράγμα όλη την ώρα.

Στο τέλος όλων, η Spotify έχει καταφέρει να ευδοκιμήσει, παρά τη μάχη της με κάθε γίγαντα της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένης της μουσικής της Apple, η οποία κερδίζει εκατομμύρια από πελάτες που πληρώνουν σε όλο τον κόσμο.

Με πληροφορίες από onezero.medium.com