Τι προεκτάσεις μπορεί να πάρει ένα viral tweet; Πρόσεχε τι εύχεσαι!

«Α, πόσοι πολλοί άνθρωποι είδαν τι ανέβασα στο διαδίκτυο!» Πόσες φορές το λέμε ή το ακούμε από τους γύρω μας; Τόσες πολλές που πλέον δεν μας κάνει εντύπωση. Η δύναμη που έχει μια δημοσίευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλες αλλαγές τη ζωή ενός ανθρώπου καθώς οι βασικοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να κάνει μια δημοσίευση είναι να εκφράσει τη γνώμη του σε ομοϊδεάτες του ή να γίνει διάσημος. Μια δημοσίευση που έχει γίνει γνωστή σε πολλούς κι έχει κερδίσει την προσοχή τους, έστω και λίγο, είναι μια μορφή τονωτικού καθώς η προσωπικότητα και το έργο του ατόμου μπορούν να γίνουν γνωστά σε πολλούς ανθρώπους την ίδια στιγμή. Η ευκαιρία με αυτό τον τρόπο δεν αργεί να έρθει και να προσφέρει μια θέση εργασίας και τα αντίστοιχα οικονομικά οφέλη.

Σε αυτή την περίπτωση η απήχηση είναι απαραίτητη για να εμφανιστεί η ευκαιρία και όλα τα θετικά που θα φέρει μαζί της, όπως είναι η περίπτωση του Adam Koszary που του προσφέρθηκε η θέση του διαχειριστή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από την εταιρεία Tesla κατόπιν μιας δημοσίευσης που έκανε στο διαδίκτυο. Όμως υπάρχουν φορές που η απήχηση μπορεί ναι μεν να είναι μεγάλη, όμως την ίδια στιγμή δε σημαίνει αυτομάτως πως θα είναι θετική. Μια τέτοια περίπτωση είναι αυτή του Elon Musk, αφεντικού του Koszary, που έκανε μια ανάρτηση στο διαδίκτυο με αποτέλεσμα… να καταλήξει στα δικαστήρια για δυσφήμιση.

Οι δύο αυτές περιπτώσεις έχουν σαν κοινό χαρακτηριστικό τη δημόσια απήχηση καθώς πάρα πολλοί άνθρωποι είδαν τις δημοσιεύσεις που έγιναν, όμως η καθεμία είχε διαφορετική κατάληξη. Τελικό συμπέρασμα: η μεγάλη απήχηση μιας δημοσίευσης δε σημαίνει απαραιτήτως και επιτυχία. Γι΄αυτό προσοχή σε ό,τι ανεβάζουμε καθώς το διαδίκτυο δεν ξεχνά!

 

Με πληροφορίες από The Guardian

2019-05-28T13:14:23+00:00