Πώς οι μαμάδες μπορούν να διαχειριστούν το άγχος

Από την Πόλυ Κεφαλά,

Στη σύγχρονη εποχή, η γυναίκα φαίνεται να έχει πολλούς ρόλους, μητέρα, εργαζόμενη, σύζυγος. Οι ρολοι αυτοί, ενέχουν ευθύνη και πολλές φορές οι γυναίκες διακατεχονται από υπερβολικό άγχος. Το άγχος, πολλές φορές σε προειδοποιεί μέσω του σώματος όπως ζαλάδα, πονοκέφαλο, πόνο στο στομάχι και ταχυκαρδία. Αυτά είναι τα φυσικά επακόλουθα του άγχους, όμως υπάρχει και συναισθηματικο φορτίο και σκέψεις που επηρεάζουν όλο και περισσότερο το σώμα και την καθημερινότητα μιας γυναίκας.

Πώς μπορείτε να διαχειριστείτε το άγχος σας :

-Προσπαθήστε να καταλάβετε πως αντιδράει το σώμα σας όταν είστε σε κατάσταση άγχους και τι συμβαίνει πάλι στο σώμα σας και στη ψυχή σας όταν είστε σε κατάσταση ηρεμίας.

-Προσδιορίστε το άγχος, δηλαδή ποιες καταστάσεις σας πυροδοτούν μια έντονη αρνητική συμπτωματολογια,σχετίζεται με τα παιδιά σας, με την εργασία σας, με συντροφικα θέματα;

-Πώς αντιμετώπιζετε το άγχος, ποια είναι η συμπεριφορά σας όταν βιώνετε αυτά τα δυσάρεστα συναισθήματα, όταν αναγνωρίσετε τη συμπεριφορά σας, αξιολογήστε πως λύνετε το πρόβλημα ή εάν το διαιωνίζετε.

-Εάν παρατηρείτε ότι έχετε εγκλωβιστεί σε έναν φαύλο κύκλο και το πρόβλημα παραμένει, βρείτε απλούς τρόπους και ενδιαφέροντα ώστε να ηρεμεί η ψυχή σας και έπειτα και το σώμα σας.

-Τέλος, εάν το άγχος είναι τόσο έντονο και όλες οι προσπάθειες είναι ανεπιτυχείς, ζητήστε τη βοήθεια ενός ειδικού ψυχικής υγείας, στις μέρες μας ή ψυχοθεραπεία βελτιώνει και διορθώνει πολλά κομμάτια του εαυτού μας.

Πολλές μητέρες λόγω δικών τους ενοχικων συναισθημάτων, παραμελουν δικές τους ανάγκες, όμως κάποιες φορές ενοχικες μαμάδες μεγαλώνουν ενοχικά παιδιά.

Θυμηθείτε είναι εντάξει η ισορροπία και όχι η τελειότητα!

2020-04-08T09:07:48+00:00