Πώς να ξεφύγετε από τη μεταμεσονύκτια τρέλα των κινητών!

O Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας εξέδωσε πρόσφατα κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με την ώρα που πρέπει να περνούν επί οθόνης τα μικρά παιδιά. Στα παιδιά κάτω του 1 έτους, δεν συνιστάται καθόλου χρόνος προβολής, και για παιδιά ηλικίας 2 έως 5 ετών συνιστούν όχι περισσότερο από μία ώρα την ημέρα.

Αυτή η έκθεση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας καταλήγει στο συμπέρασμα ότι για τη βελτίωση της υγείας σε όλους τους ανθρώπους, η σωματική δραστηριότητα και ο ύπνος είναι καθοριστικής σημασίας και ότι αυτές οι συνήθειες και τα πρότυπα μαθαίνονται από νωρίς στη ζωή.

Στο παρελθόν, τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά για τους τότε γονείς:

  • Υπήρχε μια απλή σταθερή τηλεόραση που βρισκόταν σε ένα δωμάτιο, και όχι ένα πλήθος ηλεκτρονικών συσκευών.
  • Υπήρχαν μόνο περίπου 9 κανάλια με περιορισμένες εκπομπές – σε αντίθεση με τη σημερινή πληθώρα εφαρμογών και ιστότοπων.
  • Οι βραδινές εκπομπές απευθύνονταν κυρίως στους γονείς και τα παιδιά τις έβρισκαν αδιάφορες, κάτι που δεν συμβαίνει σήμερα.

Οι επιστήμονες λένε ότι οι έφηβοι θα πρέπει να κάνουν περίπου εννέα ώρες ύπνου τη νύχτα. Στην πραγματικότητα, κάνουν πολύ λιγότερες – σχεδόν το 50% των νέων 15-18 ετών κάνουν λόγο για λιγότερο από 7 ώρες ύπνου τις περισσότερες νύχτες της εβδομάδας!

Υπενθύμιση του διαβάσματος: Αυτό πιθανό να το κάνουν πολλοί από εσάς εκεί έξω. Αν διαβάζετε με το παιδί σας ή απλώς διαβάζει μόνο του, είναι ένας πολύ καλός τρόπος να προετοιμάσετε το μυαλό και το σώμα σας για ύπνο.

Δεν είναι ποτέ αργά να φτιάξετε ένα υπνοδωμάτιο χωρίς οθόνες. Η δουλειά μας ως γονείς είναι να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας με ακεραιότητα και σύμφωνα με τις αξίες μας. Να θυμάστε, ακόμη και αν πράγματι τα παιδιά δεν ασχολούνται με κάποια από τις οθόνες τους τη νύχτα, περιμένετε μέχρι ένας φίλος η φίλη με κάποιο ενδιαφέρον εμφανιστεί. Η προληπτική ενημέρωση από τη μεριά των γονιών απέναντι στους πειρασμούς μπορεί να φανεί σωτήρια!

Αυτόματη απενεργοποίηση. Όλοι γνωρίζουμε ότι τα παιδιά δεν κάνουν πάντα αυτό που τους ζητάμε. Για να αποφευχθεί η γκρίνια όταν θέλετε να απενεργοποιήσετε τη συσκευή τους, χρησιμοποιήστε την τεχνολογία. Για παράδειγμα, ο χρόνος οθόνης της Apple μπορεί να οριστεί για να τερματίσει τις εφαρμογές στο τηλέφωνο του παιδιού σας. Το Circle Home Plus σας επιτρέπει να ελέγχετε όλα τα μέλη της οικογένειάς σας που συνδέονται με τηλέφωνα, κονσόλες παιχνιδιών, WiFi και tablet.

Βοηθήστε τα παιδιά σας να καταλάβουν πόσο σημαντικός είναι ο ύπνος γι’ αυτούς και πόσο καλύτερα αισθάνονται όταν είναι καλά ξεκουραστούν. Ακολουθούν μερικές ερωτήσεις για να ξεκινήσετε.

  • Πώς νιώθεις όταν δεν έχεις κοιμηθεί αρκετά;
  • Τι μπορείς να κάνεις για να κοιμηθείς περισσότερο ώστε να αισθάνεσαι καλύτερα κατά τη διάρκεια της ημέρας;
  • Γιατί είναι τόσο δύσκολο να απενεργοποιήσεις τις συσκευές σου το βράδυ;

 

 

Με πληροφορίες από : Screen Agers Movie

2019-05-20T11:20:15+00:00