Πώς διορθώνω το σφάλμα ‘‘IPv6 No Network Access’’

Από τον Θανάση Γιαλαμά,

Όταν μια συσκευή συνδέεται στο διαδίκτυο, αποκτά μία ή περισσότερες διευθύνσεις στο δίκτυο. Τις περισσότερες φορές η συσκευή αποκτά και την IPv4 και την IPv6 διεύθυνση. Η IPv6 είναι η νεότερη, στάνταρ έκδοση με σκοπό να περιέχει ένα μεγαλύτερο δίκτυο συνδεδεμένων συσκευών, από το προηγούμενο ευρέως χρησιμοποιημένο IPv4 πρωτόκολλο.

Σημείωση! Θα πρέπει να ελέγξετε αν το δίκτυο ας υποστηρίζει IPv6, προτού προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια!

Δοκιμάστε τα παρακάτω βήματα για να διορθώσετε το πρόβλημα της IPv6 σύνδεσης σας:

  1. Επανακκινήστε τη συσκευή σας. Κάνοντας επανεκκίνηση της συσκευής, ταυτόχρονα κάνετε και στις συνδέσεις δικτύου τις συσκευής. Πολλά προβλήματα του δικτύου λύνονται απλώς κλείνοντας και ανοίγοντας πάλι τις συσκευές.
  2. Ενημερώστε το λειτουργικό σύστημα της συσκευής σας, όποιο και αν είναι αυτό. Οι ενημερώσεις των συστημάτων συχνά περιέχουν και επιδιορθώσεις των σφαλμάτων σύνδεσης στο δίκτυο.
  3. Σε συσκευές Windows:
    • ελέγξτε με προγράμματα driver updates τυχόν ενημερώσεις των συσκευών του υπολογιστή σας.
    • πηγαίνουμε στις Ρυθμίσεις > Ενημέρωση και ασφάλεια > Αντιμετώπιση προβλημάτων > Συνδέσεις internet > Εκτέλεση του προγράμματος.
    • απενεργοποιήστε και ενεργοποιήστε εκ νέου τις συνδέσεις δικτύου του συστήματος. Σε μερικές περιπτώσεις, μπορεί να σας βοηθήσει τα ταυτοποιήσετε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα με μια συσκευή ή σύνδεση.
    • στην αναζήτηση ψάχνουμε cmd > Γραμμή εντολών > δεξί κλικ ‘‘εκτέλεση με δικαιώματα διαχειριστή’’. Γράψτε netsh winsock reset catalog και Enter. Στη συνέχεια netsh int ipv6 reset reset.log και Enter. Έπειτα κάνετε επανεκκίνηση στον υπολογιστή.
  4. Σε οποιαδήποτε συσκευή απενεργοποιήστε το ενεργό Virtual Private Network (VPN). Πολλά VPN προγράμματα απενεργοποιούν το IPv6, ώστε να διασφαλίσουν τη σύνδεση στο διαδίκτυο. Εάν λυθεί το πρόβλημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον πάροχο του VPN και να δείτε εάν προσφέρει εναλλακτικές ρυθμίσεις για το IPv
  5. Εάν είστε στο σπίτι, προσπαθήστε να επανεκκινήσετε το μόντεμ σας. Είτε πρόβλημα του μόντεμ σας είτε του παρόχου διαδικτύου μπορούν να προκαλούν βλάβη στη σύνδεση του IPv
  6. Αυτές ήταν κάποιες προτεινόμενες ενέργειες! Σε κάθε άλλη περίπτωση επικοινωνούμε ή με τον κατασκευαστή του μόντεμ ή με το πάροχο τηλεφωνίας μας.

 

 

2019-09-17T11:51:53+00:00