Διακοπές; Πλέον οι ταξιδιωτικές εφαρμογές σας λύνουν τα χέρια

Κατά τη διάρκεια του μήνα του μέλιτος στο Χόι Αν, στο κεντρικό Βιετνάμ τον περασμένο μήνα, οι Sharadhi Gadagkar και Kunal Patel δεν ενόχλησαν τον υπεύθυνο του ξενοδοχείου με ερωτήσεις σχετικές με το τι να κάνουν. Αντί γι’ αυτό προτίμησαν να διαμείνουν σε AirBnB.

‘Μας αρέσουν αυτές οι εμπειρίες’, λέει η κα Gadagkar. ‘Σου δίνουν τη μοναδική ευκαιρία να έρθεις σε επαφή με την τοπική κουλτούρα, κάτι που είναι πιο δύσκολο να το κάνεις μόνος σου.’

Ο προγραμματισμός εκδρομών μέσω εφαρμογής στο κινητό ή σελίδων στον υπολογιστή είναι πλέον αρκετά διαδεδομένος. Η πλειοψηφία αυτών των ημερήσιων εκδρομών, τις οποίες μπορούμε να προγραμματίσουμε και χωρίς τη χρήση διαδικτύου, σηματοδοτούν τη μεγαλύτερη ευκαιρία ανάπτυξης για τις διαδικτυακές ταξιδιωτικές επιχειρήσεις. Αυτές οι επιχειρήσεις τεχνολογίας, μία μίξη εδραιωμένων επιχειρήσεων και κάποιες νεοσύστατες, αναπτύσσουν επιπλέον πιο εξατομικευμένες τοπικές ‘εμπειρίες’ όπως ένα μάθημα σε μια παμπ του Λονδίνου ή μια εκδρομή σε Βουδιστικούς Ναούς στην πόλη του Χο Τσι Μιν.

Υπάρχει πολύ μεγάλη πρόοδος σχετικά με τις εφαρμογές κράτησης και πληρωμής εκδρομών διαδικτυακά.  Πολλοί επενδύουν μεγάλα χρηματικά ποσά σε αυτές τις εφαρμογές, όπως για παράδειγμα 484.000.000$, σύμφωνα με ανακοίνωση του GetYourGuide.

‘Είναι ένα μεγάλο άλμα, το μεγαλύτερο που έχει γίνει στο κομμάτι τέτοιων εμπειριών’ δηλώνει ο Jamie Wong, ιδρυτής της Vayable, η οποία εδρεύει στο Σαν-Φρανσίσκο και έχει προσφέρει ανάλογες εμπειρίες από το 2011.

Η επονομαζόμενη οικονομία της εμπειρίας εντοπίζεται ήδη από τα τέλη του 1990. Πράγματι, κάθε ταξίδι είναι μια εμπειρία, αλλά η προώθηση του ‘βιωματικού ταξιδιού’ έχει γίνει μία από τις κορυφαίες τάσεις των τελευταίων ετών.

 

Πηγή: New York Times

 

 

2019-06-07T12:01:18+00:00